RegioBank de meest klantgerichte en klantvriendelijkste bank van Nederland

Dubbel feest, want RegioBank heeft maar liefst twee fantastische prijzen gewonnen! Op donderdag 20 april is RegioBank door SAMR verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland van het jaar 2016. Op 13 april is RegioBank door de CCDNA Awards ook al benoemd tot de meest klantgerichte bank van Nederland.


Hans van den Bor, directeur RegioBank, over de twee prijzen: ’Ik ben ongelofelijk trots en blij dat we maar liefst twee prijzen hebben gewonnen. Beide prijzen hebben we te danken aan de waardering van onze klanten.  Wat een geweldig compliment. Het is prachtig  om te zien dat onze klanten ook echt ervaren dat wij de klant centraal stellen. Beste klanten, wederom heel veel dank voor de waardering voor onze dienstverlening. Ook namens alle Zelfstandig Adviseurs van RegioBank.’

Wij zijn ontzettend trots op deze twee prijzen, die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen. Wij zijn de persoonlijke bank in de buurt. Een bank zonder poespas en gedoe, die dicht bij de mensen staat. Dat onze klanten onze service zo waarderen, is voor ons een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt.